Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 lipca 2014

Moja nowa rzecz .

A więc tym razem gościmy jedną nową rzecz miedzy innymi są to ściskacze które nabyłem drogą kupna dzisiaj. Pięknie wypracowują pięknie mięsień dwugłowia czyli od nadgarstka aż po łokieć. W dzisiejszym poście chce wam też pokazać jak wygląda białko w paczuszce moje białko o którym pisałem już troszkę w poprzednim poście czyli "Masix Protein" 1800g ja mam smak cappuccino który polecam bardzo dobry smak i bardzo dobra rozpuszczalność 2-3 wstrząśnięcia shakerem i mamy pięknie rozdrobnione białko bez grudek czyściutkie białeczko bardzo polecam z firmy "alphamale" ściskacze są z firmy "Spokey" bardzo dobra firma piszcie w komentarzach pytania dotyczące jak ćwiczyć poprawnie na rożne części ciała odpowiem na każde pytanie zapraszam do pytania i czytania mojego bloga.
Białeczko <3

Ściskacze <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz