Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 czerwca 2014

A więc zaczynamy.

Cześć wszystkim, postanowiłem założyć blog by móc dzielić się z Wami moją życiową pasją - kulturystyką.
Coś o mnie pierwszy raz do czynienia z hantlami ogólnie z ciężarami miałem do czynienia jak miałem 13 lat ale to były małe ciężary. Było trochę ćwiczeń i koniec i znów zacząłem ćwiczyć już na większych ciężarach jak miałem 15 lat. Oczywiście były niewielkie przerwy potem kontuzje ale trzeba być twardym i dawać sobie radę. Próbuje, staram się utrzymywać odpowiednią dietę może wiek 16 lat to nie jest odpowiedni wiek na odżywki ale już biorę parę i ciesze się z tego i szczerzę mogę parę polecić na początek. Widzę to sam po sobie że moje mięśnie rosną i potrzebują większej ilości ćwiczeń, ciężarów i odżywek w moich postach komentujcie pytajcie o wszystko jestem doświadczony w tych dziedzinach i coś podpowiem doradzę początkującym . :)

3 komentarze:

  1. Dobry temat podjąles jak na bloga nie spotkalam sie jeszcze z takim.

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i będę starał się go rozwijać i zapraszam do czytania moich postów może któryś z nich cię zainteresuję.

      Usuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    http://lisaandnel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń