Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 czerwca 2014

Mój pierwszy zestawik .

A więc zaczynamy rozkręcać mojego bloga. Byłem sobie dzisiaj w mieście i kupiłem sobie gazetkę sportową pisze tu dużo rzeczy o tym jak ćwiczyć jakie odżywki można brać przed po lub w trakcie ćwiczeń. Pisze dużo o odżywkach piszą też rożne ciekawostki także bardzo polecam gazetkę " KIF sport " dzisiaj piątek także trzeba było wstąpić na siłkę. Na siłownię chodzę 3 razy w tygodniu i dlatego że miałem chwilową przerwę nie długą bo tylko tygodniową zacząłem brać kreatyne monohydrate z firmy vitalmax którą polecam tez bardzo, jest ona w proszku.
Moja kreatyna i gazetka
Zobaczyłem zauważalne różnice po jej stosowaniu i jestem zadowolony to pierwsza moja kreatyna dlatego taka na początek, potem wiadomo trzeba coś mocniejszego ale na razie ta. Wcześniej brałem jeszcze glutamine w kapsułkach parę miesięcy temu która też robiła swoje dokładnie to była glutamina xtra BCAA z firmy ACTIVLAB. Na kolację zjadłem sobie dietetyczne kanapki z czarnego chleba, szynki, pomidora i ogórka polecam wszystkim którzy chcą się odchudzać lub po prostu nie chcą przybierać na wadze ponieważ chcą utrzymać odpowiednią figurę np. panie. lub panowie może też chodzą na siłownie i chcą utrzymać sylwetkę zapraszam do treningów i do czytania mojego bloga.

10 komentarzy:

  1. Fajny post oraz blog :)
    x http://batmanowy-blog.blogspot.com/ x
    Zapraszam do kliknięcia w Baner! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka odżywką, ale tutaj chyba trening jest najważniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ze trening jest najważniejszy trening to podstawa ale wiadomo o tym juz chyba nie trzeba mowic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam sie na tym, ale ciekawe! Fajny blog! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny blog! :* bardzo pomysłowy wpis ;p będę wpadać częściej ;)
    zapraszam na nowe opowiadanie http://forever-hyhy.blogspot.com/2014/06/czesc-2.html ! ;)
    bardzo zależy mi na wyrażaniu opinii w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog ;))

    http://lisaandnel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  7. czy to ...zdrowe? :P



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie w 100% bo to nie są sterydy ale wiadomo jesli się wie jak tego uzywac to nic nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie życzę powodzenia i oby efekty były jak najlepsze! ;)
    a trenować trzeba zwłaszcza że już mamy lato ;D też zdarza mi się ćwiczyć na siłce ;)

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Także ja też życzę ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń